Selasa, 16 Ogos 2011

Di Mana DIA Di Hatiku...

بسم الله الرحمن الرحيم


Alhamdullillah... Hari ini segala urusan berjalan dengan lancar...Dengan hati yang gembira, aku pun pergi ke kedai buku untuk mencari buku yang bertitle seperti diatas... Tetapi agak hampa, buku tu masih x diorder lagi nampaknye..Erm, xpelah..Xde rezeki aku kot hari ni..Nampaknya pasni cari kat MPH Mid Valley pulak ke... Bagi yang tertanya-tanya buku ini pasal apa, sila berfikir kearah kebaikan ok time2 bulan pose ni kan..haha.. Buku ini bersifat lebih kepada ketuhanan and seriously sangat BEST untuk dibaca. Kenapa? Ha..Itu kene baca sendiri la ye kawan2.. Aku time start baca buku tue awal2 mmg da tertarik, die menusuk ke kalbu gak & bahasa yang enak dan sedap dibace... Aku da order siap 2 copy kat kedai buku, 1 untuk aku & 1 untuk bagi hadiah kat sape2 je la..tp itulah, xdatang2 lagi.. Maybe dieorg suruh aku cari kat tempat lain nie..Xpe, ade hikmahnye ye.. Ok sementara itu, meh kita review buku nie...
.
.
.
.
Review gambar je lah..hehe
Untuk tengok ulasan buku ini, sila ke blog ini Ulasan Buku... Selamat Membaca!!! (Menaip sambil melihat jam dinding. Alamak jap lagi nak berbuka!! Siap!!! (^^) Selamat Berbuka Semua! Da..... )

Tiada ulasan: