Ahad, 25 September 2011

Free Seats AirAsia!

بسم الله الرحمن الرحيم

Lor... Baru ari nie aku tau hari last boleh booking tiket free kat AirAsia. Rupenye die dah start buka time 21hb ari tue. Walaupun fly tahun depan tapi ok la, sebab murah.Tue yg penting ye..hehe.. Aku baru ingat semangat nak bukak & book tiket tapi lembab tul die nye web page nk loading..Nie sure coz ramai orang masuk gak.. Oleh sebab aku malas nak tunggu, aku pon pangkah jer la webpage die..xpe2...ade hikmahnye..=)..Lgpon myb die bukak hari lain lagi.. Aku pon terfikir jap time tue, bile la holiday untuk tahun depan? Ley lah rancang awal2 kalo nak book tiket kan. Senang pon senang. Jadi ape lagi, aku pon google kalendar untuk 2012 & akhirnye info ini ak dapat kat website onestopmalaysia ...Siap bagi lagi cuti sekolah untuk singaporian..Wah..dijangkakan Puase tahun depan jatuh pada 21/7/2012 & Raye pade 19/8/2012... Hehe..ini je yang ak nak tengok sebenarnye..Peace! ^^



2 ulasan:

m berkata...

fly to where?

Sephyraz berkata...

Anywhere, everywhere^^